niedziela, 22 listopada 2015

Stary- Nowy początek

Cześć wszystkim- po dość długiej długiej przerwie,

2 lata- nie wiem kiedy to przeminęło,
2 lata temu kiedy miałam zamiar prowadzenia mojego osobistego bloga, moje życie wyglądało całkiem inaczej, byłam inną osobą; osobą patrzącą inaczej na otaczający nas świat; dziewczyną z innymi marzeniami, innymi celami. 
Od pewnego czasu postanowiłam, że muszę zrobić coś dla siebie. Żyć tak jak ja chce, a nie jak dyktują mi inni. Chcę żyć tu i teraz. Dlatego oto tu jestem, tutaj w przestrzeni wirtualnej, gdzie marzenia stają się realnością. Wierzę,że bycie częścią całego wirtualnego świata pozwoli odnaleźć mi siebie. 
W dniu dzisiejszym nie wiem czy mi się uda, chcę jednak dać z siebie wszystko i pokazać, że najzwyklejsza dziewczyna z małego miasta, może spełniać swoje marzenia, nie ważne kim ona jest, skąd pochodzi oraz jakimi ludzi się otacza.
Pragnę aby ten blog posłużył nie tylko mi ale wszystkim ludziom poszukującym swego miejsca na ziemi. Zdaję sobie sprawę, że podobnym blogów jest mnóstwo, ale ja to robię dla siebie. Nie ważne czy uda mi się dotrzeć większej czy mniejszej rzeszy odbiorców. 
Ten blog będzie dotyczył moich przemyśleń, moich marzeń, ale również mojego hobby tzn. kosmetyki, moda, wszystkiego co się dzieje w wielkim świecie. 
Trzymam za siebie kciuki, abym się nie poddała.

I na koniec trafne powiedzenie: 
,,BO ŻYĆ GODNIE TO NIE ZNACZY NIE UPADAĆ, KAŻDY ROBI BŁĘDY WAŻNE JAK BĘDZIESZ WSTAWAĆ".


Miłego wieczoru, i mam nadzieję że do następnego.

W.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz